Dags för en ny ...?!

Halva arbetsveckan är gjord och som pricken över i:et så slutade jag redan vid lunch idag. Tog mig ner på stan men det var fan mig på håret för satan så halt det var. 
 
Käkade lunch på subway, sen handlade jag på mig lite smått och gott inne på köttaffären. Gjorde ett stopp hemma hos mina föräldrar innan sambon kom och hämtade mig när han hade slutat jobbet.
 
Sitter och kollar runt på mobiltelefoner då det verkar som att det snart är dags att skaffa en ny då min nuvarande börjar ge upp. Den stänger av sig lite då och då när den känner för det även fast det finns gott om batteri. Sjukt jävla irriterande. 
 
På ett sätt är det kul med ny mobil men sen tycker jag det är lite jobbigt när man ska flytta över kontakter, bilder och musik till nya mobilen samt installera alla appar man behöver. Men men vi får se hur det blir...
 
Nu ska jag fortsätta kolla på alla söta djur på vetrinärerna som visas på teve just nu.
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0