Inga planer

Helgen som snart har sprungit förbi (varför gör inte arbetsveckan det för) har varit i stort sett oplanerad. De enda vi hade som var planerat var en sväng till tippen och att storhandla. 
 
Annars har vi gjort det som har fallit oss in vilket är skönt. Speciellt då vi vet att i stort sätt nästan varje helg i februari är uppbokade med saker. 
 
Men vår helg har i stort sett spenderats med att hänga i soffan, slängt en massa skräp på tippen. Storhandlat så nu är kyl/frys/skafferi välfyllda. Fick även ett gäng med hembakta piroger av mina föräldrar, tack så mkt de är jätte goda!
 
Det har hunnit med både träning, städning och beställt hem en klänning till bröllopet vi ska på om några månader. Köpte hem lite nya blommor idag till huset, vart två gröna växter till sovrummet och en buket med tulpaner till köket. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Härligt att inte alltid planera :) Jag har också köpt mig lite tulpaner!

2015-01-25 @ 18:05:31
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Emelie

Skönt! Man behöver sådana helger, nästan de bästa tycker jag :)

Svar: ja men eller hur för då hinner man njuta lite mer utav ledigheten :)
Maddiie

2015-01-25 @ 20:56:15
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, helger har en tendens att alltid rulla på för snabbt!!

2015-01-26 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0