Lyckan var kortvarig

När klockan ringde i morse så var det inte en utvilad dam som klev upp ur sängen utan snarare en zombie. Men med lite frukost i magen, ett ansikte dit sminkat och några drag med borsten i håret som sen kastades upp i en hästsvans så for jag iväg till jobbet. 
 
Gubben lämnade jag hemma i dag då han inte kände sig kry för fem öre. Det är ju typsika förkylnings tider nu när folk har börjat åter gå til både skola, jobb och dagis. 
 
Förmiddagen sprang iväg på jobbet, tack och lov. Eftermiddagen var lite segare men överlag så passerade dagen snabbt vilket var skönt då energin inte var på topp. 
 
Hämtade ut min nya mobil och lyckan var gjort, för en stund åtminstonde. Den försvann snabbt när jag jag insåg att jag behövde beställa ett nytt sim kort då det jag har inte passar. Fy fans jävla skit, det är sånt här som får mig att avsky att byta mobil. 
 
Men sim kortet är beställt och i väntan på det så har jag lagt in alla appar jag vill ha i nya telefonen samt fixat design och sånt. Så det enda som behövs fixas sen är att lägga över kontakter, musik och div bilder. På tal om bilder och musik förde jag över allt från gamla mobilen till datorn, det var inte lite skit man sammlat på sig.
 
Nu ska jag varva ner och hoppas på att kunna sova lite bättre i natt annars kommer det blir en lång dag i morrn.
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0