På väg åt rätt håll

Äntligen så börjar denna förkylning släppa sina klor om mig. Var ju hemma i början av förra veckan då jag inte allt mådde bra.
 
I  torsdags trodde jag att jag kände mig pigg så det vart jobb både den dagen och fredagen men ack så fel jag hade. 
 
Slutade vid lunchtid i fredags och då vart det raka vägen hem och bädda ner sig i soffan. Där låg jag större delen utav dagen/kvällen och sov då febern hade kommit tillbaka. 
 
Lördagen spenderades i mjukiskläder med feber, snorig näsa och slemhosta. Söndagen började jag äntligen känna mig som människa igen. Febern var borta och jag orkade äntligen röra på mig.
 
Valde att vara hemma från jobbet i dag för att va på den säkra sidan så att febern verkligen är borta. Så som det känns nu så kan jag åka till jobbet i morrn.
 
Bara för att jag har varit/är hemma i dag så har jag inte bara legat i soffan och tittat på teve. Har fixat med lite saker till påskfesten på jobbet, betalat räkningar. Ska skriva ner en lista på saker som händer/ska göras under de närmaste veckorna så man får en bra översikt. 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

lät härligt med påskfest :D kul att kollegor kan hitta på saker utöver just jobbet. hoppas du är frisk nu och mår bra!

Svar: Ja det ska bli super kul med påskfest :) börjar må bättre nu :)
Maddiie

2015-03-13 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0