Rocka sockorna

I går fredags så rockade jag och många utav mina kollegor två olika strumpor på våra fötter för att uppmärksamma de med downs syndrom.

Slutade vid lunch så köpte med mig mat och åkte hem till mina föräldrar och käkade. Hjälpte min mor att ladda ner några appar till hennes nya mobil.

Städade köket och plockade när jag kom hem. Köpte torkat kött och tulpaner till sambon som hade namnsdag.

Idag har vi varit i Vingåker på factory outlet där sambon köpte en slips & skärp. Vart en fika på stan innan vi åkte hem. 

Nu ikväll körde jag in sambon, svärfar och mina svågrar till Harrys då de skulle ha svensexa (käka middag) för min ena svåger. 

Själv är jag hemma hos mina föräldrar, pappa & jag käkade middag då mamma jobbar. Nu slöar vi i soffan och glor på teve. Moffade ben and jerrys förut .  

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0