Ansiktsbehandling och kvälls pyssel

Jobbade kort dag denna fredag så efter att jag hade bytt om tog jag en sväng på stan. Det var marknad där nere som jag kollade in en liten stund. Hoppade in på åhléns och köpte en ny plånbok då jag inte fick plats med alla mina kort i den andra. 
 
Kl 13 hade jag bokad in mig på en ansiktsbehandling som var på 1h 45 min. Så himla skönt och vad fräsch huden vart efteråt. Dock så kände jag av ryggen mot slutet utav behandlingen, märks att kroppen inte orkar lika mkt nu när man är gravid. 
 
Det vart grillat till middag och det var så pass bra väder så vi kunde sitta ute på altanen för första gången denna säsong och äta middag. Passade på att ställa in en sockerkaka i ugnen medans vi njöt utav maten. 
 
Åkte bort till svärföräldrarna på en kopp kaffe. Sen när vi kom hem så bakade jag cake pops utav sockerkakan. Det tog sin lilla stund att få till den men jag är nöjd mer resultatet då det var lite pilligt. Hur de smakar det får vi ta reda på i morrn för snart är det sängen för min del.
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0