Inläggen duggar inte tätt här inne..

..men sen så händer det inte speciellt mkt heller. Veckorna består utav jobb och på kvällarna sitter jag mest i soffan och virkar mormorsrutor. Har verkligen fastnat för det, kan sitta i flera timmar och virka. 
 
Annars så har jag hunnit varit iväg på barnkalas för svågerns minsta son som fyllde 2 år. Varit iväg och kikat på blommor och träd/buskar på handelsträdgården inför ett utav våra trädgårsprojekt. 
 
Ätit middag hos svärföräldrarna, sambon har hjälpt de gjuta lite saker i trädgården. Har spanat in svärfars dodge som håller på och lackas. Vi har hunnit med att gräva ur ena rabbaten på lite jord tack vara svärföräldrarna. Bästa av allt var att de behövde jord så de tog den så slapp vi köra den till tippen. 
 
Sambon har skämt bort mig med fotmassage, han har städat större delen utav huset och lagat god mat åt mig. Alla borde han en sådan fantastisk sambo som honom. 
 
 
 
 
 
  
 
 

Ditt ord
Postat av: Rockaholicdoll Madness

Ibland behöver man inte update hela tiden. Jag har jobbat som en idiot och inte hunnit förän nu då jag också kommit på vad jag ska skriva som :) du blev jättefin i håret med färgen och luggen :)

Svar: Tack :)
Maddiie

2015-05-23 @ 12:26:09
URL: http://rockaholicdoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0