Massa fina kläder

I dag tog mamma och jag en tripp till norrköping då jag var behov utav lite nya kläder. Speciellt byxor då jag inte kommer i mina gamla och är sjukt trött på att gå i leggings. Visst leggings är skönt men jag är verkligen en jeans tjej. 
 
Påväg till norrköping berättade mamma att hon och pappa tänkte betala för kläderna vi skulle köpa i dag. Tack snälla ni, ni är guld värda och jag uppskattar det så mkt! 
 
Vi var först in på gina tricot där en vit blus fick följa med hem. Sen vart det hm och där hittade jag två par byxor som satt super bra. Ett par snygga shorts, en blus och två linnen samt lite små saker. Så nu har jag en basgarderob som går att mixa och matcha med de linnen jag har hemma som jag kan ha. 
 
Var även in på hunkemöller som är en underklädesaffär och där hittade jag en bikini. Helt underbar färg och tuttarna fick plats i den utan problem så det var bara att slå till på den. Köpte med mig två par tyg skor hem också.
 
Annars så har jag städat huset sen bakade jag en äppelpaj med vaniljsås till kvällsfikat, riktigt smarrigt. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Miss Baby Peaches

Vilken härlig färg det var på bikinin!

2015-05-24 @ 22:01:59
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Jag behöver också shoppa lite nytt!!

2015-05-26 @ 19:34:01
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0