Nybergs, altandörr och norrköping

Fredag i går och jag jobbade fram till lunch sen efter jobbet traskade jag iväg till min frissa. Det var äntligen dags att trolla bort utväxten och klippa topparna. Vera gjorde ett kanon jobb och jag gick där ifrån nöjd och glad som alltid. 
 
 
Älsklingen och jag käkade middag på nybergs som är en ny sportbar i stan. De hade god mat, vi vart mätta och belåtna så dit kommer vi med säkerhet gå fler gånger. 
 
I dag har vi varit iväg och tittat på en ny altandörr då det börjar bli dags att byta den. Hittade en som vi tror på, ska bara mäta lite till innan det är dags att beställa.
 
Åkte raka vägen till norrköping sen, kollade i lite affärer och käkade lunch på max. Deras kycklingsallad är super god, önskade burger king här i stan kunde ha något liknande. 
 
Vi kom ialla fall hem med en ny kaffebryggare samt vattenkokare då båda våra gamla hade gett upp. Nu ska jag bara ta det lungt och fortsätta med min virkning. 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Att äta middag ute är alltid trevligt :)

2015-05-18 @ 14:12:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0