Pyssel lördag

Åkte in till stan vid 10 tiden i dag, stannade till vid colorama för att handla en sak till ett kommande projekt. Hämtade upp min mor sen och så tog vi en sväng på stan. 
 
Kikade igenom lite klädaffärer, jag som inte direkt var ute efter några kläder hittade en jätte fin kofta som jag slog till på. Den skulle ha kostat 350 kr men den var på rea så för 150 kr vart den min, tummen upp på det! Fick ett par svarta legging med knappar nere vid anklarna utav min mor. 
 
Tack älskade mamma och grattis igen på födelsedagen. Sambon och jag var förövringt in till henne och pappa i går för att fira henne. Hon fick lite färska örter i krukor utav oss. 
 
Handlade garn och en virknål på syaffären då jag har fått för mig att jag ska börja virka mormorsrutor. Handlade lite köttfärs samt lunch som jag käkade hemma hos mina föräldrar innan jag åkte hem.
 
Väl hemma planterade jag lite blommor i ett aluminium(?) fat som nu står ute på framsidan vid huset. Planterade om några utav inomhusväxterna. De fick även nya krukor, köpte stora tråkiga terrakottakrukor som jag med hjälp av några sprejburkar från biltema sprejade i silver. 
 
Sambon grillade hemmagjorda hamburgare till middag och resten av kvällen har jag spenderat med att virka mormorsrutor. Det går rikigt bra när man väl har fått in snittsen på det hela.
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Jag skulle också behöva lite fina växter här hemma :)

2015-05-03 @ 08:46:48
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack :)

2015-05-06 @ 04:31:38
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0