Sprungit fram

En ny arbetsvecka startade i går och för en stund kände man sig rik då lönen även trillade in på kontot. Mindre rik kände man sig på kvällen efter att man betalat räkningarna, men skönt att ha det gjort.
 
Både gårdagen och denna arbetsdag har verkligen sprungit fram. Man kan ju alltid hoppas att de återstående arbetsdagarna gör det samma. 
 
På fredag slutar jag vid lunch och då har jag lyxat till det egenom att boka in en ansiktsbehandling på ca 1 h 45 min. Åh vad jag kommer njutav utav den stunden, att bli ompysslad och bara ta det lugnt. 
 
Annars händer det inte så mkt, magen jäser och mår bra. Du börjar det bli svårt att dölja kulan under arbetskläderna men och andra sidan så har jag lite mer en halva tiden gått.
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Räkningar är vad som hela tiden förstör lönen!!

2015-05-28 @ 07:24:06
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, dem är vackra! :)

2015-05-28 @ 19:49:58
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0