Envis x2

Söndag och det är en jättefin höstdag ute med solen som lyser. Hade inte varit helt fel med en promenad men det är två saker som sätter stopp för det.

Det första är denna envisa och långdragna förkylning som jag har åkt på. Har dragits med den i 1 1/2 vecka, vill bli frisk nu! 

Det andra är denna lilla envisa bebis som trivs alldeles för bra i magen. Det börjar bli lite tungt nu men älskar dig ändå ❤
 
Fast jag tycker allt du kan komma nu då vi är många som längtar efter dig. Men hur som så kommer vi att få träffa dig nästa söndag men ju tidigare desto bättre enligt mig. 

Nu får det bli en kopp tee till och hoppas på att förkylningen ger med sig någon gång.


Ditt ord
Postat av: Cissi

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Maddiie

2015-10-19 @ 17:11:28
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Henrik Olsson

Du skulle haft en segway, så kunde du kommit ut när du blivit frisk i alla fall! :)

Svar: Åh det hade ju inte varit helt fel :D kanske ska ta och önska mig en sådan i julklapp utav tomten.
Maddiie

2015-10-25 @ 16:56:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0