Makeover

Vårt sovrum har ju fått en makeover. Från citrongula tapeter till randiga tapeter i mild blåtonad färg. 

Ny garderobsdörrar blev det oxå som sambon snickrade ihop. Det enda som är kvar att fixa i  sovrummet är att hitta en liten skänk/avlastningsbord och så ska tavlor upp. 

Men tills vi har fixat det så får ni en bild på de tjusiga garderobsdörrarna. 


På tal om makeover så var jag hos frissan förra lördagen och fixade håret. Färgade utväxten som var på flera cm, la en ny klarare rödfärg i längderna. De blonda slingorna färgades oranga och så toppades håret. 

Både Vera och jag vart grymt nöjda med resultatet. Men så brukar jag ju aldrig bli besviken när jag går till henne. 


Annars så rullar dagarna på och jag försöker hitta den där karaktären till att låta bli godis och sånt men det är svårt. 

När pengarna trillar in på kortet på måndag så är det jag som kommer införskaffa mig ett gymkort.

Grabben börjar bli frisk från förkylningen. Ingen feber längre utan bara lite hosta. I torsdags blev han hela 6 månader! Vart tar tiden vägen, tänk att vi har haft honom så länge hos oss. 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0