Note to myself

Drick mer vatten så kanske du slipper huvudvärken! 

Annars så hålla det på att renovera sovrummet. Inte mkt kvar nu, lite lister och garderobsdörrar som skall upp. 

Huset skulle behöva städad och jag känner stundtals att jag skulle vilja klona mig.

Grabben han växer och frodas. En matglad kille som slukar det mesta i puré form. Att vända sig över på mage samt leka med fötterna är en höjdare. 

Själv ska jag ta mig i kragen och bli bättre på att äta nyttigt samt komma igång med träningen igen. 

Har inte många kilon kvar innan jag är nere på samma vikt som jag hade innan jag vart gravid. 

Nej ska skriva en lista med saker som skall göras under veckan.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0