Tillbaka till vardagen

Halva arbetsveckan är gjord för mannen i hushållet. Så med andra ord är vi tillbaks till vardags rutinerna. 

Jag känner verkligen att mitt humör är bättre, jag är en riktigt rutin människa utav mig. 

I går var grabben och jag på mitt jobb, hälsade på kollegorna. Passade även på att boka in en tid för 1 års kontroll. 

Idag tog vi med farmor in till stan och uträttade lite ärenden. Sen passade vi på att käka mellis hemma hos henne. 

Grabben har fått ett nytt smeknamn utav mig, pirayan då han små bitts. Förutom det så har han tagit sina första steg på egen hand idag, 3 st stapplande steg så snart börjar han nog gå. 

Var ute och rastade mig själv och bonnevillen runt byn. Skönt att få några minuter för sig själv. 
 

I morron ska jag lämna blod för första gången på nästan 2 år. Sen ska jag, grabben och mormor åka till badhuset i Vingåker. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0