Planering inför fest & renovering

Halva juli månad har snart gått. Jag har hunnit med att fylla år. Klippt av mig en bit av håret och fixat nytt körkort. 

Mannen stämplade ut från jobbet i fredag och har nu semester. 7 veckor ska han vara hemma med mig och grabben. 

Vi håller på och planera inför bröllopsfest på lördag. Tanken är att grabben ska sova hos farmor och farfar men vi får se hur det går. Han har nämligen kommit in i en liten seperationsfas. 

Annars så planerar vi inför renoveringen av vardagsrummet. Det ska bytas tapeter, en väg ska kläs med träskivor, ny soffa ska flyttas in och två fönster skall bytas. 

Några små utflykter under semestern skall hinnas med. Sen är det den årliga släktträffen på min mans sida ute i stjärnhov att se fram emot. 

Grabben han lever rövare här hemma. Han har lärt sig att ställa sig upp mot saker. Fått in en jävla snitts på det så det är typ det enda han vill göra nu haha.  


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0