Hejdå Maj och Hej hej Juni

Maj månad har verkligen varit en fin månad med mestadels bra väder. Nu hoppas jag att juni blir minst lika fint. 

Jag rundade av maj månad och startade denna vecka med att fixa till håret hos bästa Vera. Färgade utväxt plus slingor och så toppade hon håret. 

Lyxade till det och käkade sushi till lunch. Sen bjöd mina föräldrar mig på middag då karln hade kurs till sent på kvällen. 

Annars så pysslas det lite här hemma. Håller på och syr gardiner till altanen. Hoppas på att få de klara tills på måndag då vi ska fira nationaldagen hemma hos oss med några vänner. 

Var förbi jobbet en sväng igår och träffade kollegorna samt meddelade min chef när jag tänkte börja jobba igen. 

Nu vilar grabben och jag ska ta och planera våran dag. En sväng in till stan står på schemat. 




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0