Frisk luft gör än trött

Fredag idag och vi har inte hittat på så jätte mycket.

Åkte in en sväng på förmiddagen till mormor och morfar. Grabben käkade lunch där och själv blev det en kopp kaffe. Vinkade av mormor som skulle på kusinträff i helsingborg. 

Handlade på matpiraten med morfar och vad som kändes som 1/3 av stan innan vi åkte hem. 

Grabben sov i vagnen ute på altanen så jag passade på att rensa ogräs mellan plattorna. Fy fan så tråkigt men jäklar vad nöjd jag var med mig själv när allt var klart. Passade även på att plantera lite ljung i en kruka för att få det lite höst fint. 

Beställde grabbens namn i dekorplast som kom idag. Vart jätte bra på dörren så nu ser man vems det fina barnrummet tillhör. 


Ligger och gäspar i soffan, man blir trött av att va ute och hålla på i den friska luften. Blir sängen snart då det vankas jobb för min del i morgon. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0