Inskolning

Loke har börjat med inskolning på förskolan den här veckan. De 3 första dagarna var vi med hela tiden. Sen i torsdags lämnade vi honom där själv i ca 3 timmar. Det hade gått sådär men i fredags lämnade vi honom redan på morgonen och hämtade honom vid 14 tiden.


Det hade gått jätte bra. Fick ett sms från förskolan vid lunchtid med en bild på en glad kille som slevade i sig lunch. 

Vi har inskolning veckan som kommer och hoppas på att det ska gå minst lika bra som i fredags. 

Helgen har mest gått åt till att renovera mitt gamla dressingroom som skall bli ett lekrum. Kim har gjort det mesta så har loke och jag varit in till stan, busat och myst under tiden.

I fredags fick loke äta middag och farmor/farfar medans jag och kim käkade middag på villa sandhem. Fantastiskt gått kött så det stället rekommenderar h ag varmt.

Var hem till madde, chrille, charlie och thexas i går på en fika. Barnen lekte för mestadels rätt så bra ihop. Idag har det handlats, kim har fortsatt i rummet som snart är klart. 

Jag har försökt roa våran son som tydligen vaknat på fel sida då han har varit missnöjd större delen av dagen. Tog en fika hemma hos mormor/morfar ihop om att grabben skulle bli glad men nja det funka sisodär. Men men man kan inte alltid vara på topp. 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0