Veckan och helgen som var

Jag har haft en kort arbetsveckan då jag bara jobbade måndag, torsdag och fredag.


Var föräldraledig tisdag och onsdag då mannen var iväg på teambuilding. Käkade middag hos svärföräldrarna på tisdagen då både loke och jag ville ha sällskap.

Kändes lustigt att sova själv i huset med grabben. Var drygt 1 år sen sist jag gjorde det. Men det gick bra, vi sov bredvid varandra hela natten 💙

Helgen som var nu hade vi inget inplanerat vilket kändes ovant. Men vi fick ett ryck igår och städade huset, satte upp lite tavlor i sovrummet.

Satte även upp två äppellådor vid teven i vardagsrummet. Köpte blommor i dag som jag satte i lådorna. 
 

Så nöjd med äppellådorna vid teven

Idag vart det storhandling och efter lunchen så var det vilostund för grabben. Då passade jag på att ställa upp lite fotografier i ena hyllan och manne pysslade nere i sitt hobbyrum.


Åkte bort till svärföräldrarna där vi vart bjudna på middag. Grabben busade järnet med farmor, farfar och farbror innan vi åkte hem. 

Bus i köket hos farmor och farfar

När vi kom hem fick vi ett infall och möblerade om i grabbens rum. Bytte plats på skötbordet och byråerna vilket resulterade i större yta till att busa på 👌

Ommöbleringen skapade mer plats för bus

Sen vart det ett varmt bad och en flaska välling för grabben innan läggdags.


Nu sitter vi och varvar ner i soffan. Jag laddar batterierna för en ny arbetsvecka.  


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0