Balsam för själen

Torsdag och det har varit en riktigt bra dag. Grabben som större delen av natten i sin egen säng. 


Lugn dag på jobbet, mest suttit och jobbat framför datorn. Kollat igenom alla tidböcker och bokat in patienter. 

Strålande väder ute, hoppas att det här fina vädret håller i sig. Hämtade hem en glad kille från dagis.

Efter middagen tog far och son en promenad medans jag bakade ett gäng hallongrotter. När de kom hem sen vart det fika på altanen, grabben satt och plaskade i sin badbalja. Han hade så kul där han satt och plaskade, det är balsam för själen att se honom så glad. 

Fick lite extra energi nu på kvällen så jag städade av båda toaletterna och sen fick det bli lite hemma träning.



 

Mm..hallongrottor

Ditt ord
Postat av: Jenny Nilsson

Men lägg av! Vad fina dina hallongrottor blir! Mina ser ut som en katastrof varje gång så jag har gett upp! 😂

Svar: Tack så mkt! Äsch huvudsaken är ju att de smakar bra sen spelar ju formen ingen roll 😄
Madelene Jensen

2017-06-18 @ 12:19:06
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0