Vecka 4 är nu slut

Så var vecka 4 slut och veckan 5 börjar i morrn och på torsdag är vi inne i februari månad. Det har inte hänt så jätte mkt från måndag - torsdag för utom att jag har haft praktik och att det var krogen på onsdagen för att jag var ledig från skolan på torsdagen. Det var meningen att det skulle ha varit skola och prov på torsdagen men lärarens dotter hade fått astma anfall dagen innan så hon ställe in våra lektioner på torsdagen så då vart det krogen med victor och annelie.

Fredagen var det inte planerat att gå ut men sen får jag ett mess tjugo över tio på kvällen från victor som frågar om jag ska med ner på krogen för han och sofie skulle gå ner dit om 6 min. Klart att man inte bangar så det var bara att hoppa ur pyamasen och hoppa i några vettiga kläder, sminka, fixa håret, plocka ihop alla grejor man skulle ha med sig och på med ytterkläderna på bara 6 minuter och jag klarade det med typ 1 min till godo, dame I´m good.

Nere på san marino så träffar man på tiina, emme, gudrun och en massa annat folk man kännde. Hade en super trevlig kväll och även denna gång så var jag nykter. Sen så kom dansken in så han lovade att jag skulle få mina pengar utav honom sen vilket jag fick när vi alla drog hem från korgen. Fick 600 så nu är han bara skyldig mig 400. Träffade på wearner sen när man kom till tunneln så victor och jag fasnade där ett tag innan vi kom hem.

Lördag var det fest hemma hos tiina med det vanliga underbara gängen plus att danne, carlo och pär tittade upp. Spelade en massa roliga spel och tiina rakade av danskens hår, har var så dum så han sa jag till att hon fick göra det i tron om att det bara skulle bli 6 mm kort med hell no att det var det. Det vart så kort det kunnde bli så det vart lite kallt om hans huvud sen när vi drog ner på krogen. 

Det var inte så jätte mkt folk nere på san marino även fast det var löning och allt men alla var väl ute och söp som svin på fredagen så de orkade väl inte ut på lördagen. Victor och jag körde starkt på våran cola hela kvällen. Sen vart det maistro och kebbabpizza vilket var super gott.

Så nu är det söndag och den har jag spenderat med att mesta delens suttit inomhus framför teven och slappat. Var ute en snabbis i kylan när jag gick till konsum och köpte en tidning så jag hade nått bra att läsa. Funderar starkt på att tatuera mig igen, har hittat ett motiv som jag gillar men vet inte riktigt vart på kroppen jag ska göra den, åh för övrigt så är det en döskalle för er som undrar. Bild visas här nedaför samt bilder på hur dansken såg ut när tiina klippte honom. Nä snart dags att sova för i morrn är det måndag och dags för praktik igen, ska bara ladda mp3 med lite sköna låtar först.

Åh btw grattis chrille och madde till förlovningen, sötare par i stan får man leta efter.

 
                                                                 
Från luggsliten till halft flintis till renrakat. Vi har nog aldrig skrattat så mkt som under tiden tiina rakade av danskens hår.


Ska bli min nya tatuering med vart på kroppen den ska sitta det vette fan

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0