Lördag & söndag

I går så var man som sagt nere på stan med mammi o köpte klänning o gick runt i affärer sen vart det till att vila o efter det ut o sola i värmen. Sen satt jag o nördade framför datorn, magnus kom förbi en sväng o visade sin motorcykel som jag stog o dreglade över. Ljudet från en motorcykel eller en het bil får mig att spinna som en katt.

Sen var det dags att fixa till sig innan jag först gick bort till tiina o terrade henne medans hon gjorde sig i ordning. Jag passade på att vara lite ego o ta lite kort på mig själv, kan ju inte säga att jag var speciellt seriös när jag tog kort på mig själv då. Gjorde den ena konstiga minen efter den andra, tror det berode på allt cola jag hade druckit.

Sen bara det hem till tezz där vi skulle vara o festa, var jätte trevligt där. Satt o snacka, lyssnade på musik o drack. Själv så höll sig både tiina o jag oss stadigt till våran cola. Vi drog ner till krogen sen vid halv tolv, det var en sväng på lilla o sen san marino. Men det var inte så jätte mkt roligt folk ute så kvällen slutade på venezia men lite käk som vanligt. Sen vart det hem o sova.

I dag har jag suttit här o nördat o sen bara legat ute i solen o försökt få lite färg på sig. Veckan som kommer är jävligt slapp. Har metodövning i morrn mellan kl 13-15,30 sen praktik på tisdagen från kl 9-16 sen är jag ledig. Ska bara till frissan på tordag o få ordnign på håret sen på lördagen ska man fira annelie, wearner o agnes som tar studenten o där imellan så blir det nog till att supa oxå.

Lite kort från i lördags:
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0