Fy tusan

Jag mötte upp natha, jenny och barbro kl 8 i går utanför statt, gick in och tog stämpel sen gick vi hem till natha för att dricka. Satt några timmar hemma hos natha och snackade skit och drack, anah och emmy kom upp och gjorde oss sällskap.

Tog en bulle ner till san marino där jenny och jag kunde dricka våra mjölkdrickar efter att jag hade åkt över halva stan för att få tag i våran laktosfria mjölk. Sen vid tolvtiden bar det av till statt, hoppas in på ena toan vid spelborden och tog en massa muppiga kort på oss fyra. Bilderna kan sen på
www.maddiierocks.blilddagboken.se under den 6 december.

Dansade eh hel del för en gång skull, träffade lite folk som man kände sen fanns det ju en hel drös jävla idioter som kunda ha stannat hemma i stället för att förpestat våran tillvara.

Drog på efterfest hemma hos danne men det var lite segt så vi drog vidare till stomper. Var där i någon timme sen drog natha, jag, patric och linus hem till danne igen.

Kom hem vid halv 5 med natha så då tog vi en promenix med lilly sen käkade vi frukost efter det så gick natha hem och jag dog i sängen.

Vakande och hade huvudvärk för att jag dumt nog pinade i mig en öl i går, aldrig mer säger jag! Tog en promenix med natha vid 2 tiden så lilly skulle få lite motion. Resten utav dagen kommer jag bara att ta det lungt.

6 dagar kvar, kan inte fatta att tiden gått så fort!

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0