Usch

Ja i dag så mår man som man förtjänar, seg och bara en svag känning utav huvudvärk.

Kvällen började kl 7 hos barbro med natha och kicki sen gick vi över till emil och drack. Efter det så drog vi på en fest på norr hemma hos dessi där jag träffade en massa gammalt folk dels från högstadiet samt från festerna i byggdegården.
Dansade lite på bordet innan natha och jag gick ner till krogen och träffade folk.

Gjorde en koll på alla krogarna innan vi köpte mat på maistro och sen gick vi ner till stompers väl där så sitter kicki och barbro och tuggar i sig nudlar. Så det vart nudlar för min del också och fasiken vad gott det var. Natha gick hem och jag drog upp till stan, vart först efterfest hos danne sen flyttade vi den hem till emil.

Satt och snackade skit och drack fram till kl 6 på morgonen då jag trallade hem. Var hemma och i säng tjugo i 7 vilket var helt unerbart, klev inte upp förens tio i 1 i dag. Lutar i mot att det blir påt igen i kväll eller kanske inte lika mkt som det blev i går samt i morse.

Tack och hej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0