God Morgon

Gick upp för en halvtimme sen och det är snart dags att fixa till sig innan jag ska steppa ner till jobbet. Det ser ut att kunna bli en lugn och skön dag på jobbet då en utav de boende har åkt hem. Sen så har jag turen att jag jobbar bara en kort tur, 7.30 till kl 13. Tänkt om man kunnde jobba sådanna turer hela tiden men då skulle man dock inte tjäna så mkt pengar. Ska roa mig med att jobba hela helgen samt att jag jobbar nästan hela nästa vecka, går av på torsdag kvällen. Jag lär väl vara död då skulle jag tro men jag är ju ledig nästan hela helgen där, jobabr dock söndagen. Nä nu ska jag sluta skriva och fixa till mig så jag är fitt for fight så jag kan jobba.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0