Söndag & Måndag

Tog det lungt i går och tittade på teve och käkade glass. Så mkt mer hände inte under gårdagen.

I dag har jag varit uppe en sväng hos emelie och fikade och pratade lite skit. Gjorde upp lite planer om vad vill vill och ska hitta på här fram över. Sen när jag gick hem så snöade det naturligtvis, typiskt min tur eller inte.

Kom hem lagom till middag och sen har jag bara slöat vid datorn. Tittar på NCIS som är på teven just nu ska titta på walalnder filmen sen som visas ikväll. I morrn ska jag träffa annelie och ta en fika med henne samt gå en sväng på stan. Ska hoppa in på blick och kolla hu rmkt en synundersökning går på, känner att det är dags att kolla hur det är med synen och se om man behöver glasögon på heltid.

Sen har jag lovat mig själv att jag ska börja äta mindre godis och dra ner på läsken och börja träna. Känner att jag behöver det om jag ska orka med hela s


Ditt ord
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra kväll!

2008-03-24 @ 20:29:09
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0