Sweet

Fick sluta tidigare i går efter som de var tvugna att få en bil inkörd till stan så jagfick den stora äran sen tyckte arkan att det inte var någon ide för mig att ta bussen tillbaka till jobbet för att vara där i drygt 20 min för att sen åka hem. Så jag var hemma kvart över 2, åkte iväg och fixade lite papper sen vart det teve soffan.

I natt har jag faktiskt inte vaknat och inte kunnan somna om, woho eller nått. Ska strax knata bort till bussen, känner dock inte för att gå ut då jag är en anningen frusen i dag men det blir nog bra så fort man kommer igång och rör på kroppen.

På torsdag blir det till att bege sig ner till badhuset med madde och kanske werran. Det blir solning, bada bubbelpol och vattengymnastik, skratta inte åt det sista! Vi hade tänkt prova på och se om det är nått för oss, dock kommer vi nog se jävligt roliga ut som hoppar runt i basängen.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0