MC fest och slö dag

I går så var det då årsfest på Grendel MC men innan vi kom dit så var jag hemma hos jenny och sen bar det av hem till bibbi för lite förfest. Vart lite gorilla drinkar samt cider och mkt snacks eller vad säger du jenny :D

Sen vart det bulle ner till grendel där det var mkt folk, hade en kalas bra band som spelade. Jenny och jag trycket i oss en massa toasts samr varmkorv och det smakar 10 gånger bättre på fyllan. Men vi var inte rikigt i form så vi slutade kvällen vid halv 2 tiden.

Nä jag gick hem så började det naturligtvis att snöa mega stora snöflingor och så klart så lyckades jag få några rakt i ögat också.

I dag vart det till att sova lääänge sen har jag bara slöat i soffan och tagit en fika, ska se om jag orkar ladda upp bilderna från i går i kväll eller så blir det i morrn. Ska ta och lägga mig i ett bad nu så jag känner mig som en pigg och fräsch människa sen.

Pusshej


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0