Ork

Har ingen större ork till nått, klev upp ur sängen halv 10 för att ta min medicin och sen gå och lägga mig igen. Det var ju totalt bomkört då jag började hosta som en galning och fortfarande gör det.

Så nu sitter jag i tevesoffan trött efter bara 5½ timmes sömn (somnade inte förens kl 4), hostar som en gris och är hungrig. Är grymt sugen på en kebabpizza från olympos men de har inte öppet nu och om de hade skulle jag inte orka ta mig dit. Är för trött för att fixa till något annat att äta så jag ska mysa ner mig i soffan och försöka vila en stund.

Sen sak jag ta tag i tvätthögen jag har skapat, fixa köttfärsås till lasangen (nu var jag 10 gånger hungrigare) och sen kanske fixa till mig o ta lite egokort om det finns någon ork kvar.

Pusshej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0