Roliga bilder & frusna fötter

Var en kanon kväll med mkt skratt och många roliga bilder. Var uppe hos emil och förfestade och det var fullt till både höger och vänster med folk men det var bara trevligt. Vart som sagt en hel del roliga bilder som kommer upp på bilddagboken i morrn.

Sen vart det krogen och till slut maistro innan jag avslutade kvällen. Sitter nu i soffan och väntar på att mina stackars små fötter ska tina upp lite innan jag ska bädda ner mig i sängen. Hoppas på att jag kommer somna på en gång och slippa börja hosta som en tok.

Pusshej!

Ditt ord
Postat av: Jenny

Vilken tur att vissa hade det bra! :P

Själv har jag sovit ungefär 2 timmar framför TV:n mellan tolv och två typ, och ligger nu o glor TV för att jag är för pigg/övertrött för o sova, vet inte vilket, haha!



Men på fredag, då jävlar! :D

2009-01-17 @ 03:45:52
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Usch jag lider med dig. Haha blondi höll på att få damp på min hosta i går, hostade mig typ igenom hela kvällen ^^



ja för fan då jävlar ska vi va pigga o krya så vi kan härja! :D

2009-01-17 @ 16:42:21
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0