Rent och fint

Var nere på stan med min mor på förmiddagen för vi skulle lete efter en bröllopspresent till ellen. Efter lite letande så hittade vi en fin present som jag hoppas de blir glada för. Mötte upp barbro sen och fick tilbaka mina pengar, vi passade även på att äta lunch på sultans city.

Sen när jag kom hem så tog jag tag i städandet. Rensade ur mina lådor i byrån som står nere i hallen, vart en full plastpåse med en massa papper som ska slängas. Hittade även 20 kr i en gammal plånbok vilket aldrig är fel. Städade upp röran som jag hade lyckats skapa i mitt rum, så nu är det rent och fint där inne.

Har även läst klart boken som jag hade planerat att läsa klart i går men som aldrig blev av. Så nu ska jag leta upp en ny bra bok som jag kan sätta tänderna i.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0