Trött mössa

Spelade kubb och twister i går med underbara människor i sjukhusparken. Sen hamnade zandra och jag på fest hemma hos några iuc killar. Kom inte hem och i säng förens kl 3 och halv 8 pep larmet. Var ju allt annat än pigg men jag klev ialla fall upp ur sängen för hantverkarna skulle komma kl 8 och installera luft pumpen.

Åkte och hämtade jenny sen kl 10 för jag skulle köra henne till arbetsintervjun hon skulle på, håller tummarna för dig. Sen hämtade jag mamma vid jobbet halv 12 för hon skulle upp till sjukan sen körde jag tillbaka henne och sen vart det soffan för min del. Somnade som i soffan och vaknade några timmar senare och då var det dags att fixa middag.

Nu sitter jag i soffan och känner mig lika trött som när jag gick upp i morse, tror det blir en lugn kväll med en varm kopp teé efter som det är värsta piss vädret ute.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0