Cheesecake

I dag så åkte mamma och jag först upp till willys och handlade lite mat sen bar det av till först byggintrejör och sen coop bygg för att kolla på en brevlåda med lås.
Varför vi kollade på en sånn brevlåda är för att några utav våra grannar har blivt bestula på sin post ur sina brevlåder. Det låter helt jävla sjukt med det är sant. Så inom en snar framtid så kommer vi att köpa en ny säkrare brevlåda.
Efter det så åkte vi ner på stan för mamma skulle beställa klipptid samt handla på bolaget och jag passade på att hoppa in på åhlens och köpa ett nytt nagelack.
Nä vi kom hem fixade vi pastasallad till lunch innan jag kastade mig över boken jag höll på med. Gjorde dock ett avbrott vid 1 tiden för att baka en cheesecake, efter lite svärande så gick allt bra. Vet dock inte hur resultatet blev, det visar sig i kväll när vi ska fika.
Efter det så kastade jag mig återigen över boken och har tråkigt nog läst ut den. Ska nu försöka plöja mig igenom svensk maffia som jag började med för ett tag sen men som jag tog en paus ifrån.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0