Lördag/Söndag

Större delen utav lördagen bestod utav att bara slöa och lyssna på musik. Käkade middag vid 4 och sen var det bara att fixa till sig för det vankades födelsedags fest i norrköping för sandrah. Hämtade upp jenny och kristian innan vi styrde iväg till norrpan, efter att ha åkt lite kors och tvärs i stan hittade vi dit vi skulle.

Förfesten var jätte kul som hölls hemma hos sandrahs killkompis danne. Var mkt trevligt folk och sen vart det så klart lite toakort, de får man ju inte glömma. Planen var att dra ner på korgen med sandrah och emil skulle inte ut pga att emil var lite dålig under kvällen ( det berode inte på fylla!). Istället så åkte jag, jenny, kristian, sandrah och emil för att käka mat men det tog ett tag innan vi hittade något som hade öppet. Dock så rekomenderar jag inte det stället för pizzasalladen smakade vitlök och vitlökssåsen smakade inte alls vitlök och pizzadegen gick att dela till två bottnar!

Efter att ha kört hem sandrah och emil så bar det hem till kattne, lämnade av jenny och kristian vid 1 tiden sen vart det hem och sova. Det var ialla fall vad jag hade planerat men så vart det inte, slutade istället med att jag hade huvudet nere i toaletstolen större delen utav natten och spyde upp maten jag hade ätit i norrpan samt middagen jag hade ätit hemma.

Kom i säng vid 5 tiden i morse och sov till halv 1. Resten utav dagen har spenderats framför datorn samt teven, har även börjat läsa den tredje boken som är uppföljar till flickan som lekte med elden som i sin tur är uppföljare till
män som hatar kvinnor.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0