Norrköping

Vart lunch på max i vanligt ordning och det smakar alltid lika gott. Efter att jag hade proppat i mig hamburgaren vart det en tur på stan. Hittade lite smått och gott som fick följa med mig hem, det vart en tröja, kjol samt hårspännen.

Efter shoppingturen så begav jag mig till rogers studio för att hans lärling skulle fylla i dragen. Denna gång gjorde det inte lika ont som första gången vilket var skönt, tog bara 40 min den här gången.

När jag kom hem så hämtade jag upp mamma och vi åkte ner till blic och hämtade mina glasögon som hade kommit. Är super nöjd, glad och trivs kanon i de. Sen efter maten fick jag ett ryck och åkte upp till jysk och köpte en skohylla samt ett par panelgardiner.

Fixade ordning lilla garderoben på nedervåningen där mina skor som jag inte använder för tillfället står. Vart kanon bra med den nya skohyllan så nu är det ordning och reda bland alla skor.

Nä nu ska jag fortsätta att läsa ur boken flickan som lekte med elden. Den är uppföljaren till boken samt filmen män som hatar kvinnor.



//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0