Please kill me!

I går vart det en runda på stan med jenny, vart en pizza på maistro och lite skit snack. Sen vart det hem och dö i soffan innan det var dags för middag.Drog hem till barbro vid tjugo över fem för att dricka lite vin md henne, jenny och emmy. Dock så vart det då inte så lite utan det vart rätt så mkt vin plus x antal groggar. Vi var verkligen i vårat ess i går, men det blir lätt så när 4 tjejer sitter och snackar en massa skit ihop.

Drog ner till lilla vid elva halv tolv och fick en chock då vu upptäckte att det var helt totm där. Det visade sig att allt folk var på harrys så vid drog dit och mkt riktigt allt folk var där. Jag träffande glenn och natha som jag inte har träffat på jätte länge så det var skit kul.

Sen drog vi till port 26 där de äntligen hade öppnat bakfickan  och mathias har gjort ett kanon jobb där nere för det var skit fint. Kom inte där ifrån förnens det stängde kl 2, gjorde sällskap med glenn och natha hem men det slutade med lite efterfest hemma hos de med molle. Jag kom hem kl 4 i morse och dog som en klubbad säl i sängen.

Larmet ringde 4 gånger mellan kl 9-10 och efter många om och men så kom jag upp ur sängen och fixade till mig så man såg någorlunda respektabel ut. Gick ner till arbetsförmedlingen och trodde jag skulle dö under mötet då jag hade en huvudvärk från helvetet. Med andra ord jag var ordentligt bakis och kände mig verkligen ynklig.

Traskade hem sen efter mötet och dog i soffan tills jenny messade och villa ha ner mig på stan. Mötte upp henne och barbro inne på marino där de käkade pizza, jag nöjde mig med en loka. Sen vart det en runda på stan då jag och jenny ojade oss då båda var lika bakis medans barbro tycket det var skit roligt för hon mådde kanon bra. Den hurrt människan hade ju varit ute på en promenad tidigare under dagen.  

Nu ligger jag åter igen i soffan och tänker snart plugga in mp3 i öronen med svag musik och dö en stund till. Bäst att vila upp sig ordentligt för i morrn ska man på det igen då det vankas sexparty på kvällen.

//en äckligt bakis M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0