Kvällspromenad

Kom nyss in efter en kvällspromenad med skitgrisen så hon skulle få kissa lite innan det natten. Vart en tur ner vid norrgläntan innan hon hittade en gräsplätt att kissa på.

Nu ligger vi båda i soffan och slöar, hon har somnat för man hör nöjda små snarkningar ifrån henne. Själv ska jag vara vaken en stund till för jag kollar på beck filmen; vita nätter som går på kanla 4+. Efter filmen blir det sängen för min del.

Kollade på foki´s blogg förut och kollade på hennes nageldesigner hon har gjort. Jag vart lite sugen på att göra nått sånt med mina naglar, kanske dock inte så som hennes naglar ser ut för det är inte direkt min stil. Men man får många bra idér utav att kolla på hennes bilder.


//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0