Måndag morgon

Så vart det måndag morgon och en ny veckan, klockan är runt halv åtta och det är kolsvart ute. Kände i morse när larmet ringde att jag inte riktigt ville gå upp då jag fortfarande var grymt trött. Kom ju inte i säng förens efter elva i går kväll då jag tittade på teve. JJa jg vet synden får straffa sig själv.

Ska strax packa ihop mina grejer och gå ut till bilen och åka till skolan, längtar redan till lunch då jag åker hem. Ska förbi kristoffer på vägen hem och kolla läget och se så allt är som det ska.

Fixade naglarna i går så jag lägger upp en bild på hur de blev samt en morgon bild på hur inte laddad jag är inför idag.


                                          

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0