Modellbilder och träningsvärk

När jag vaknade i morse så hade jag träningsvärk vilket jag fortfarande har i både ben, armar och magmuskler. Det känns att man inte har tränat på 3 år men det är bara att bita ihop och förtsätta.

Åkte iväg och handlade nya vardagsrumsmattor med min mor, hittade två snygga mattor på Ö&B som fick följa med hem.

Sen åkte jag iväg och hämtade mina kort som jag hade tagit nere hos Bago då jag fick vara modell för en dag. Vart kalas fina bilder och jag är jätte nöjd, lägger upp några bilder här och resten finns på bdb och fb.

I kväll blir det lungt, ska slappa framför teve men först ska tvätten hängas upp. Kanske hörs sen.










//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0