Just another saturday

Vart en sväng ner på stan vid lunchtid för att äta vildsvinskebab sen vart det hem till sötnosen och lägga sig i soffan och bara vara. Vart lite teve och datande innan jag slumrade till i några timmar.

Vart mat bort mot sex tiden och det gick ner men sen kom huvudvärken samt illamående, med andra ord bakis. Har försökt bota min baksmälla resten utav kvällen och nu har äntligen huvudvärken försvunnit efter x antal glas vatten och några alvedon.

Tittade på jennifers body förut, han komma igenom halva filmen sen gick vi över till madde, chrille och lille charlie. Vart lite skit snack där samt så kollade på the one har jag för mig att filmen hette. Medans vi tittade på filmen så kom evert förbi också och gjorde oss sällskap.

Nu är vi hemma hos kim igen och bara slöar. Funderar på ifall man skulle ta och bädda ner sig i sängen om en lite stund för det är ju en ny ledig dag i morrn.



Tegelvägg

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0