Ledig dag

Var ledig i dag så jag tog sovmorgon ohc klev upp kl 9. Sen vid 10 tiden mötte jag upp emmy och vi promenerade upp till öb. Där uppe handlade jag på mig lite ansiktsmasker samt handkräm som jag kan ha på jobbet.

Spritar ju händerna så ofta så då går det åt en bra handkräm att smörja in händerna med så de inte blir torra. Vill ju inte få sprickor i händerna för det svider som tusan när man spritar händerna då.

Sen efter att jag kommit hem och dumpat av sakerna jag hade handlat gick jag ner på stan för jag hade lite shoppingsug. Det vart en sväng in på ur & penn där jag handlade några nya armband sen vart det en ut in på hm. Kom där ifrån med en ny behå samt trosor och från kappahl kom jag ut med en ny tröja.

Efter min lilla shoppingrunda bar det av hem och fixa lunch och sen gick jag över till natha där hon, jag och emmy fikade och snackade en massa skit.

Nu i kväll har jag legat 30 min på spikmattan så ryggen känns mjuk och avslappnad, tog ett varmt bad efter och provade en utav de nya anskitsmaskerna. Har precis köpt ett linne på lindex web sida efter som jag inte hittade den i affären.

Snart är det dags för kvällsfika, blir chokladmousse och så ska jag slänga ett öga på morden i midsommer. Lägger upp en bild på hur linnet ser ut som jag har beställt på lindex hemsida.

//M

Lindex Shop Online - Topp


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0