Teve mys

I går efter att jag kom hem från jobbet var jag helt slut. Hade lite problem när vi skulle dra ut en tand, det tog oss 2 timmar att få bort fan skapet men ut kom den till slut.

Efter att ha fått mat i mig och passerat duschen så vart det mys i soffan med snyggingen. Vi kollade på morden i midsommer och käkade marängsviss. När morden var lösta på teve så vart det sängen för min del.

Har sovit somen stock i natt och var skapligt pigg när jag vaknade i morse. I dag är det full fart igen här på kliniken men nu är det några lugna minutrar så man hinner hämta andan och skriva några rader här.

Jag tok längtar till lunch då jag är super hungrig, tror banne mig att jag har ett stort svart hål i magen eller nått. Är nästan konstant hungrig när jag är på jobbet men o andra sida så gör man ju av med rätt så mtk energi när man springer fram och tillbaka som en tok.

Åh ska se ifall min sötnos lämnade in mina skor på klacking i dag, han grymtade lite när jag tycke han kunde göra det efter som han endå är hemma i dag. Han tycker inte det är så vidare värst manligt att lämna in 2 par hög klackade skor för omklackning, förstår inte varför :P Dock så är han söt och gav mig en av hyllorna i badrumms skåpet till mina saker.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0