Tandtroll

I går var det en rätt så lugn dag på jobbet, hade bara 1 patient på förmiddagen. Sen roade jag mig med att fixa i ordning allt till eftermiddagen då vi skulle ha undersökninhar utav 45 st små 3 åringar. Vi fixade fiskdamm, en tandfeé och två tandtroll. Jag fick den stora äran att spela ett utan tandtrollen efter lunch och det var rätt så kul. Jag kommer lägga upp en bild så fort jag hittar min usb kabel :P

Fiskdammen, tandtrollen och tandfeén var en hitt och alla 3 åringar som kom hade riktigt roligt. Vi hade även en lite sockerutställning som visade hur mkt socker det är i olika produkter så man ska få en uppfattning om vad som är bra att få i sig och inte.

Slutade lite tidigare i går så när jag kom hem så passade jag på att tvätta bilen i det fina vädret men det dröjer väl säkert inte länge förens det är täckt utav pollen igen.


I dag är det torsdag och sista arbetsdagen på denna veckan för min del så himmla skönt. Ikväll blir det nog thai mat, se filmkväll med glass, dricka och trevligt sällskap ute i skogen. Vad det blir för filmer ikväll är lite osäkert men tror ialla fall att det blir drag me to hell, usch jag hatar löständerna som är med i den filmen :S

Nä åka och tanka och sen bege sig till jobbet och se vad vi har för roliga patienter i dag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0