Ont i halsen

Vaknade i natt vid tolv tiden utav att jag hade halsbränna samt svårt att svälja. Gick upp och rotade fram min halstabletter som har en bedövande effekt. Det vart bättre men vaknade sen vid tre tiden utav samma sak, vart till att ta en ny halstablett och få lite mer sömn.

Har varit en lång dag på jobbet då halsen har krånglat hela dagen samt att jag kände av lite feber i morse. Trycke i mig två alvedon och då vart det lite bättre. Tur i oturen så var min tandläkare sjuk i dag så jag har häng i sterilen och plockat samt sorterat disk.

Kim låg utslagen på soffan när jag kom hem, han känner sig inte heller helt kry i kroppen. Vi kom fram till att vi inte orkade engagera oss i matfrågan så det vart sibylla. Jag skall dock koka lite mackaroner till köttfärsåsen kim ska ha med sig till lunch i morrn.

När det är klart ska jag bädda ner mig i soffan, äta lite glass och bara ta det lugnt. Det är skönt att jag bara jobbar till lunch i morrn sen blir det till att vila på eftermiddagen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0