Yesterday so yesterday

I går var det jobb som stod på schemat under dagen, jobbade dock bara till kl 15. Förmiddagen flöt på lugnt men eftermiddagen vart lite stressigare och jag kände att jag inte hade fullt kontroll, hittade inte saker för att de inte stod på sin plats osv.

På vägen hem så passade jag på att handla lite, samt ringa till min farmor och gratta henne då hon fyllde år. Väl hemma var det skönt att sätta sig i soffan och varva ner.

Efter middagen var jag trött, hade huvudvärk och mensvärk och kände bara för att bädda ner mig i soffan och bara vara. Men då fick jag reda på att killarna skulle ha grabbkväll, jippi där försvann min soffhängar kväll. Mitt humör vart inte så bra då jag var grymt övertrött men gick över till madde och charlie så killarna kunde spela i lugn och ro.

Väl där så släppte det griniga humöret när jag hörde charlie jollra. Madde och jag kollade på teve samt skvallrade lite. Hade lite att ta igen då vi inte har träffats på ett tag, vi satt väl och pratade bort 2½ timme. Under den stunden så försökte vi natta charlie men tillslut så somnade han. Hade ialla fall en jätte trevlig kväll borta hos grannen.

Väl hemma sen så kollade jag lite på teven, pussade på hjärtat och sen vart det sängen för min del då ögonen nästan stod i kors på mig.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0