Äppelpaj och stolsdynor

Hoppade in och jobbade extra på jobbet i dag, slutade vid lunch tid vilket inte är helt fel. Men vi låg inte på latsidan i dag på förmiddagen utav vi körde ett undersökningspass med ca 16 patienter på 3 timmar.

När jag kom hem från jobbet så svänge jag förbi min frissa och köpte en färginpacking till håret. Det förstärker färgen, döljer utväxten lite så man skall slippa beöva färga det så ofta. Efter att jag hade inhandlat det så åkte jag hem och käkade lunch, diskade och bakade sen en äppelpaj.

Fick ett ryck och åkte upp till jysk och köpte nya stolsdynor då de gammla såg så skabbiga ut. Vart ett bar beiga då det passar bäst till det ljusa bordet, stolarna och köket.

När kim kom hem så slöade vi i soffan en stund sen kom alexx över på en fika då jag hade lova henne att få rota igenom en påse med kläder som jag skall göra mig av med. Hon gick lägenhets syn innan vi sen fikade och tryckte i oss äppelpajen med vaniljsås.

Efter att alexx hade åkt sen så nördade kim lite tevespel och jag hoppade in i duschen, passade på att prova hårinpackningen jag köpte. Efter det vart det lite middag, kan dock inte säga ifall resultatet vart bra utav hårinpackningen då jag fortfarande har håret i en turban. Får berätta i morrn ifall det vart någon skillnad.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0