Klickat hem

Klickade nyss hem en blus och t-shirt från sweet poison så jag hoppas de kommer till slutet utav veckan.

Annars så är det soffhäng på hög nivå men ska nog röra på mig in i badrummet och ta en lång dusch. Får se ifall jag orkar lägga en ansiktsmask samt göra hårinpackning med färginpackningen jag har.

Så här ser ialla fall blusen ut som jag beställde hem, bild på t-shirten får ni någon annan dag.

/M


Ditt ord
Postat av: Natha

Men hon som hade blusen på sig var ju inte den snyggaste i fårhagen så att säga xD

2011-03-27 @ 18:14:20
Postat av: Maddiie

Haha nä men hon är sötare i verkligheten :P och har skit schyssta rostetter tatuerade på vaderna.

2011-03-27 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0