Burr

Satan vad kallt det är ute, höll på att frysa ihjäl när jag stod och tankade bilen förut. Åkte ut en sväng till sköldinge efter maten då vi skulle kolla mitt bromsljus. Det visade sig att det bara var lampan som var slut.

Passade på att fika när vi endå var där ute, vart hallongrottor som jag hade tagit med mig och lussebullar som svärmor hade bakat.

Nu ligger jag nerbäddad i soffan, har mina jätte snygga och sköna knästrumpor med körsbär på. Satte på mig de ihop om att jag skulle frysa lite mindre och sen ser det lite roligare ut med mönstrade strumport till min annars så mörka klädsel i dag.

Men nu ska jag masa mig ut i köket och koka ägg då jag vart sugen på det och kaviar, nom nom. Sen blir det nog att kolla på film innan sängen ropar på än.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0