Har landat här hemma

Vi var nere en sväng på stan på förmiddagen och jävlar i havet vad mkt folk det var där nere. Det var både modevisning och så var det ju marknade som har hållit på sen i torsdags. Roligt är det ialla fall att det är lite liv och rörelse i stan :)

När vi var klara på stan åkte vi ut till svärföräldrarna men det var icke hemma så vi åkte iväg och handlade. Vi mötte upp de utanför hos oss sen. Tog en fika på balkongen och njöt utav det fina vädret.

Vart sugna på att grilla så vi bjöd hem oss till de vilket gick så bra så. Så då vart det en tur ner på stan igen för att inhandla fin kött på köttaffäerne sen ville svärmor gå runt och kolla på markande.

Tog ica maxi påvägen ut till sköldinge då vi behövde lite goda tillbehör till kötten. Middagen vart super god, åt så jag vart propp mätt :D

Nu har vi landat hemma och sitter i soffan och bara tar det lugnt. Ska strax ge mig på och göra knapriga äppelringar som vi ska ha som snacks i kväll. Jag hoppas det blir gott för det så himmla mumsigt ut på bilden som jag hittade hos en tjejs blogg.
/M


Ditt ord
Postat av: malin

gott med grillat :D:D:D nomnomnom

2012-04-29 @ 10:12:58
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0